lørdag den 13. december 2008

Tid til bloggen igen!

Så det efterhånden ved at være længe siden der er sket noget her på min blog. Det skyldes for dem som ikke ved det, at SH-7 var ude for en ulykke på deres efterårsrejse. Jeg faldt med slæde og hunde ud over en 4 meter næsten lodret iskant. Det fald kunne min ankel ikke klare, og jeg fik en medial malleol fractur, oversat til dansk, en fractur på indersiden af min min venstre fod, ved knysten. Efter 2 dage blev jeg hentet med Helo, og blev fløjet til Island hvor de islandske læger kunne konstatere den var brækket.. øv..!
Det betød jeg skulle til Danmark og opereres. Jeg skulle have sat 2 små skruer i nede ved knysten,  lægerne sagde at jeg ikk skulle være så ærgelig over det, fordi bruddet sad rigtig godt og det var rent, så jeg ville hurtigt komme mig sagde de. Indtil videre går det også rigtig godt, jeg har stort set fuld bevægelighed i foden, og kan gå normalt med sådan en walker jeg fik udleveret, den skal jeg have på til den 7 januar. Derefter må jeg gå normalt på den igen, og skal til en fysioterapeut der kan strikke et genoptræningsprogram sammen til mig. 

Med hensyn til min tilbagevenden på kysten, er planen indtil videre at jeg flyver derop den 4 feb, hvor jeg så fortsætter genoptræningen, så jeg kan blive helt klar til SH-7´s lange forårsrejse. 

Jeg ligger lidt billeder ud fra min korte slæderejse i fotoalbummet. 

Det var lidt nyt herfra, jeg vil opdatere så snart der er noget nyt.

Ingen kommentarer: